.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه مديركل جديد كميته امداد امام مازندران

استاندار مازندران تاسيس كميته امداد امام خميني (ره) را يكي از برجسته ترين يادگارهاي امام در نظام اسلامي دانست و گفت : خدمتگزاري صادقانه و دلسوزانه دراين نهاد مقدس در واقع از توفيقات الهي است.

"سيد محمد كريمي" روز چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه مديران كل سابق و جديد كميته امداد امام خميني (ره) مازندران در ساري افزود : كسانيكه در اين نهاد مقدس بدون هيچ چشم داشتي فعاليت صادقانه و دلسوزانه مي‌كنند نزد خداوند محبوب و عزيز هستند.

وي اظهارداشت : شهدا در واقع مسبب شدند تا ما لياقت و توفيق خدمتگزاري به محرومين را در حكومت اسلامي داشته باشيم و اين يكي از نعمات الهي بوده كه نصيب ما شده است .

وي حمايت ، دستگيري و ياري رساندن به قشر محروم جامعه را يكي از وظايف مهم كميته امداد امام خميني (ره) ذكر كرد و بيان داشت : خوشبختانه بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي توجه و ياري رساندن به نيازمندان بيشتر شده است .

استاندار مازندران تصريح كرد : امروزه خدمات رساني به مردم به ويژه قشر محروم جامعه به گونه‌اي بوده كه شيريني آن براي همگان قابل لمس است .

"كريمي" اضافه كرد : افراديكه در كميته امداد امام خميني (ره) كار مي كنند بايد رفتار و كردار حضرت علي (ع) راسرمشق خود قرار بدهند و در خدمت رساني به اقشار آسيب پذير جامعه از هيچ كوششي دريغ نورزند .

نماينده ارشد دولت در مازندران در بخش ديگر از سخنانش به جابجايي مصلحت آميز مديران در نظام اسلامي اشاره كرد و گفت : در برخي اوقات تغيير مديريت‌ها در جامعه باعث نوآوري ، شكوفايي و خلاقيتها خواهد شد و بايد اين تغيير و تحول‌ها را به فال نيك گرفت .

وي از مازندران به عنوان استان ولايتمدار ياد كرد و گفت : براي اثبات اين امر مي‌توان به قبور مطهر امامزاده‌ها و علما در اين خطه اشاره كرد.

در ادامه اين جلسه سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) كشور در سخناني به مسووليت‌ها در حكومت اسلامي اشاره كرد و گفت : همه اين مسووليت‌ها كه به ما واگذار شده بصورت امانت بوده و بايستي به ديگران واگذار كنيم .

"حسين انواري" افزود : اگر در امانتداري توانستيم رضايت خدا را جلب نمايئم مطمئنا در اين دنيا و هم در آخرت از اجر معنوي و پاداش اخروي بهره مند خواهيم شد .

وي بيان داشت : آثارعمل نيك سالها ماندگاري دارد و هيچ وقت از ذهن مردم محو نخواهد شد و كسانيكه درراه خدا ورضايت خلق خدا قدم بر مي‌دارند هميشه در طول تاريخ جاويدان باقي مي‌مانند.

وي اظهارداشت : اگر انسانها در خدمت به خلق خدا هميشه خدا را ناظر ببينند و كارشان تنها براي رضايت خدا باشد حرم امن الهي نصيب شان خواهد شد .

در پايان اين جلسه از خدمات صادقانه و دلسوزانه "علي اكبر صفري" مدير كل سابق اداره كل كميته امداد امام خميني (ره) مازندران تقدير و "ابراهيم باغباني" به عنوان مدير كل جديد اين نهاد در استان به حاضرين معرفي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك كشوروند 20 تير 1387
بابا يه ذره توضيح بديد اين آقاي باغباني كي هست ؟ از كجا اومد ؟ تحصيلاتش چيه ؟ سوابقش چيه ؟
بابا كيفيت اطلاع رسوني خودتون رو قوي كنيد . دنيا دنياي رقابته ! اگه من نتونم از سايت شما اطلاعات مفيد رو كسب كنم طبعا ميرم به سراغ سايت هاي ديگه اي كه در اين زمينه اطلاعات بهتري رو به من ارائه مي كنه .
سايت خوبي دارين ولي مي تونه بهتر هم بشه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.